از:مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2

به:کلیه مدارس متوسطه اول و دوم

موضوع: نوزدهمین جشنواره جوان و سومین جشنواره نوجوان خوارزمی 96 - 1395

 با سلام و احترام

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید و تشکر از مدیران و پژوهش یاران گرامی، به اطلاع می رساند پژوهش سرای رازی مطابق سالهای گذشته از کلیه دانش آموزان صاحب ایده و طرح دعوت می نماید تا در جشنواره خوارزمی شرکت نمایند. شایسته است مدیران محترم از طریق جلسات شورای دبیران و اولیاء و مربیان و... به اطلاع دانش آموزان برسانند تا حقی از آنها ضایع نگردد.

موارد مهم:

1- نوزدهمین جشنواره جوان خوارزمی مخصوص دانش آموزان متوسطه دور دوم و سومین جشنواره نوجوان خوارزمی مخصوص دانش آموزان دور اول می باشد.

2- پژوهش یاران محترم فرم ایده نویسی پیوست را در اختیار دانش آموزان صاحب ایده قرار دهند و پس از تکمیل، حداکثرتا تاریخ 15 آبان 95 همراه با فایل  word فرم مشخصات دانش آموزان و نامه رسمی آموزشگاه به پژوهش سرا ارسال نمایید.( دو فرم 1-ایده نویسی و 2- مشخصات دانش آموز از طریق bbs ارسال میگردد)

3- مشاوره رایگان به دانش آموزان پس از هماهنگی پژوهش یار با سرکار خانم هنرور روزهای یکشنبه (دختران) و دوشنبه (پسران) از ساعت(15:30 -19) ارائه می شود.

4- جهت کنترل بیشتر دانش آموزان پژوهش یار محترم قبل از اعزام دانش آموزان در روزهای یکشنبه و دوشنبه (ساعت 15-19عصر) و چهارشنبه(8-12صبح)با شماره تلفن:32334419 با سرکار خانم هنرور هماهنگ نمایید.

5- شایسته است مدیران محترم فرم ایده نویسی را پس از تکثیر دراختیار کلیه دبیران(در شورای دبیران) واولیاء (در جلسه اولیاء و مربیان ) در مهرماه قرار دهند.

6- نشانی و تلفن:خیابان قصردشت-بین چهارراه سینما سعدی و سه راه برق-قبل از کوچه 16-32334419

7- جهت دریافت فرم ایده نویسی و مشخصات دانش آموز به سایت پژوهش سرا مراجعه نمایید. www.shirazrazi.ir

8- آدرس سایت جشنواره جوان خوارزمی وزارت آموزش و پرورش. www.kharazmi.medu.ir

  • فرم ایده نویسی
    نام فایل: idea_form.pdf
    حجم: 197.27 کیلو بایت
    این فرم توسط دانش آموزان دارای ایده یا طرح کامل گردد.
  • لیست دانش آموزان دارای ایده مدارس
    نام فایل: idea_school_form.pdf
    حجم: 191.03 کیلو بایت
    این لیست توسط پژوهش یاران محترم در آموزشگاه کامل می گردد و در هنگام تحویل ایده های دانش آموزان به پژوهش سرای رازی تحویل می هند.